Body

Känns som att det ända jag skriver här på blogg är att jag har varit och träna, men det är det ända jag gör typ. 
Har blivt så sjuk motiverad på alla sätt och vis. Måndagen är snart bortgjort och snart är det helg igen;) Efter skolan drog jag och Emilia in till stan för att boka bort på allstars, efter som jag Erina, Emilia och Elinor kommit på en bra idé att vi skulle käka middag och kompinera med lite hockey. men självklart behövde man vara 18 för att få stoppa lite mat i magen, så jävla less på såna där regler. 
Ikväll har jag varit och kört bodypump det var extremt länge sedan jag körde det så var lite nervös med tanke på hur död jag brukar vara efter, men damn gick riktigt bra och stark har jag blivit också. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0